Update voor tijdschrift Boekenpost

Vandaag verscheen nummer 123 van het tijdschrift Boekenpost – ‘tweemaandelijks tijdschrift voor liefhebbers van boeken, prenten, strips en boekcuriosa’.

Het tijdschrift werd recent overgenomen door Vincent van de Vrede, Stip Media, en dit is het eerste nummer dat door hem is geproduceerd.

De meest opvallende wijzigingen betreffen de cover en de uitbreiding met acht pagina’s. De vormgeving van het binnenwerk is in lichte mate aangepast, zodat er wat meer ruimte is voor beeld. Onder de nieuwe rubrieken vindt u o.a. het Winkeldagboek, dat René Hesselink verzorgt en de column van Diederik van Vleuten.

Daarnaast is er ook veel vertrouwds, zoals de rubriek Pas verschenen en het bekende Rondje Boekenland door oud-uitgever Caspar Wechgelaer.

Website – De website van Boekenpost is geheel vernieuwd. Waar de site vroeger meer een administratieve functie had en een blik bood op eerdere nummers, kunt u nu ook meer lezen over actuele nummers, de agenda bekijken en nieuwsberichten volgen.

Boekenpost bestaat al 21 jaar en het lijkt er op dat daar nog een flink aantal jaren aan toegevoegd gaan worden.

Een abonnement op Boekenpost kost € 36,- per jaar en daarvoor ontvangt u het blad zes maal in de bus.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *