Gerrit Komrij in tv-reclame voor boekhandel selexyz

Op donderdag 11 november 2010 lanceert boekhandelsketen selexyz een relamecampagne met een prominente rol voor de schrijver Gerrit Komrij.

“De televisiecommercial benadrukt op een speelse manier de leidende rol van selexyz als een boekhandel met zestien winkels, een webwinkel en de gloednieuwe e-reader OYO.”

De campagne is ontwikkeld door reclamebureau N=5, dat dit jaar werd uitgeroepen tot Bureau van het Jaar.

“Wij zijn erg blij dat we voor onze campagne konden rekenen op een literair zwaargewicht als Gerrit Komrij. Wij hopen dat boekenliefhebbers zich mede dankzij deze campagne extra verbonden voelen met onze boekhandel, waar ook ter wereld de beste keuze voor boeken, op papier, als luisterboek, digitaal of via onze internetwinkel” — Matthijs van der Lely, algemeen directeur van selexyz

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *